Er du nyt medlem?

2. Klik på Tilmelding/banebooking

3. Klik på "Betal her" og vælg relevant kontingent

4. Betal online

Nu er du medlem af klubben, og hvis du er junior, kan du tilmelde dig træning under "Hold". Der betales for det valgte antal gange, der spilles pr. uge. Beløbet dækker hele året.

Kontingent for medlemmer over 18 år er kr. 750,00 pr. år. Beløbet dækker for perioden 1.5. - 30.4., men der skal betales særskilt for baneleje i hallen. Der ydes familierabat på kr. 150,00.

Er du under 18 år, er kontingentet kr. 550,00 excl. træningsgebyr (se under Junior). Der ydes også familierabat på kr. 150,00.

Ved spørgsmål - kontakt vores kasserer, John, på mail vtk.kasserer@vallensbaektennisklub.dk

Vallensbæk Tennis og Padel Klub - Idræts Allé 8 - 2625 Vallensbæk - vtk.kasserer@vallensbaektennisklub.dk . en løsning fra Klubmodul